niedziela, 30 sierpnia 2015

Przedłużenie terminu konkursu

Witajcie moi kochani <33
Przepraszam bardzo, że nie pisałam, ale potrzebna mi była przerwa.
Ponieważ dwie osoby nadesłały mi prace, a żeby konkurs się odbył miało wziąć w nim 5 osób, postanowiłam przedłużyć termin konkursu do 5 września 2015r do godz. 15:00
Nie chcę, aby osoby, które nadesłały mi prace poczuły, że wszystko poszło na marne, więc daję szansę innym na wykazanie się ;))
Mam do Was jeszcze pytanie:
Chcielibyście, żebym zorganizowała spotkanie dla czytelników?B))
Piszcie w komentarzach^^


16 komentarzy:

  1. Ja zgadzam się! Jutro napiszę ci pewną sprawę... Ale dowiesz się dopiero jutro! XD Pozdrawiam
    ~Kremówka
    P.S Mogłabyś zajrzeć na mego bloga i skomentować? Sorki, że tak piszę ale potrzebuję trochę komów. Wtedy daje mi więcej motywacji do pisania opowiadania :) Jeszcze raz przepraszam! Pozdrawiam jeszcze raz xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z zorganizowaniem spotkania dla czytelników ;) Ja jak dostanę sr to od biorę się do roboty.
    ~Sally Waterwate

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na 15! ♥ Jeszcze nie całe 2 godziny! Juhu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kelly..Ty żyjesz? xD Napisz wyniki konkursu bo się niecierpliwie xD

      Usuń
    2. Ja też xD Kelly żyjesz??? XD
      ~Kremówka

      Usuń
    3. (*) R.I.P KELLY MISTGADEN...
      Kel odezwij się:'(

      Usuń
    4. [*] Kelly żyjesz? :'(
      ~Kremówka

      Usuń
    5. Kelly... Napisz posta :'(... Proszeeeeeee chociaż z wynikami konkursu :'( prosze

      Usuń
    6. Może ma przerwę przez naukę? Kelly proszę napisz coś! :c
      ~Kremówka

      Usuń
    7. AAaaaa...Czekam i czekam :'C

      Usuń
    8. I ja czekam! :'c
      ~Kremówka

      Usuń
    9. Żyje, żyje moje drogie panie xdd

      Usuń