wtorek, 11 sierpnia 2015

Jestem, żyję i powracam!

Witajcie moi drodzy po tej długiej przerwie!<3
Po długiej przerwie na blogu spowodowanej wakacyjnymi wyjazdami, o których nie zostaliście poinformowani z braku czasu, za co bardzo przepraszam ;(
Powracam!Powracam z nowymi pomysłami i nową chęcią do pisania =)
Tak więc lecimy z tym kokosem xD
Niedługo pojawi się kolejny rozdział opowiadania, strój tygodnia i trzy nowości, mianowicie:
1.Zagadka tygodnia związana z SSO lub nie ;))
2.Poniedziałkowy uśmiech ^^
3.Ulubione miejsce na przejażdżki ;>
Mam nadzieję, że wszystkie pomysły "wypalą" i z chęcią będziecie czytać mojego bloga ;]
Śledźcie mojego bloga, bo niedługo, bardzo możliwe, że w następnym poście pojawi się niespodzianka dla Was, która mam nadzieję się Wam spodoba :)
A na koniec macie tu takie zdjęcie ;)
No, to by było na tyle na razie XD


4 komentarze:

  1. Wreszcie WRÓCIŁAŚ! :D Nawet nie wiedziałam czy żyjesz xD Tez mam swoje opowiadanie na moim blogu! ;3 Przeczytaj i daj koma, co o nim sądzisz. Twoja opinia mi da trochę motywacji do pisania. Wciąż piszę drugi rozdział xD Ale powinien pojawić się chyba w pon... XD
    ~Kremówka
    P.S wiesz jaki adres na mój blog ;3 Jak by co powtórzę: isa3112icylanawao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog będę zaglądać ;)
    ~Sally Waterwater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze coś Jakiego araba bardziej polecasz ? (Kasztanek z Valedale czy z Fp ? ) I chyba ja cię widzialam na sso na cynamonku *.*

      Usuń
    2. Chyba kasztanek z Valedale :D Osobiście mam Cynamonka z Fp, ale kasztanek też jest śliczny ;)

      Usuń