wtorek, 18 sierpnia 2015

Strój tygodnia #3

Hej kochani <3
Dzisiaj przyszedł czas na strój tygodnia
Tak więc postanowiłam, że dziś będzie to strój w bardziej "stonowanych" barwach, które moim zdaniem pasują do koników o podobnym umaszczeniu jak Moondancer ;))
Tak po za tym zmieniłam włosy niedawno na blond z FP (takie same jak na zdj, tylko blond), ale potem stwierdziłam, że wolę ciemniejsze i kupiłam te ;')
 
Dla jeźdźca:
Kamizelka: Valeadale
Bryczesy:Trag koni
Buty:Jorvik City Plaza
 
Dla konia:
Całe wyposażenie pochodzi z Jorvik City Plaza
Jak Wam się podoba ten strój? ;)
Oceńcie go w komentarzach w skali 1-10^^


2 komentarze:

  1. 6/6,7 - 10 mnie jedna nie urzekły barwy bo mam sama bardziej noszę w sso bardziej żywsze ale nie takie znowu że taksówkowy żółty (Tak miałam taki okres ale kol się wyśmiewały jak ja sama się z tego śmieje xD) Ale taki po mieszany kowbojski ;)
    ~Sally Waterwater

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny strój! 9-10 na maxa! :D
    ~Kremówka

    OdpowiedzUsuń