środa, 19 sierpnia 2015

Konkurs!!!

Witam wszystkich B)
Postanowiłam wreszcie zorganizować długo wyczekiwany konkurs.
Nagrodą będzie:
 29 dni Star Rider'a i 97 Star Coins za 14.76 PLN lub 492 Star Coins za 14.76 PLN
Aby wziąć udział w konkursie trzeba:
  • Nadesłać mi pracę, na której Wasza postać z SSO będzie w śmiesznej pozycji obok jakiejś postaci z SSO (np. Jasper) Waszym zadaniem jest przede wszystkim to, aby przebrać Waszą postać tak, aby jak najbardziej upodobnić ją do wybranej postaci z SSO.
  • Zaobserwować mojego bloga, jeśli tego jeszcze nie zrobiliście
  • Udostępnić link do tego posta na innym blogu (zależy mi, żeby jak najwięcej osób wzięło w konkursie udział)
  • Prace nadsyłamy na e-mail: kellymistgarden@gmail.com
Oprócz pracy w e-mailu powinny pojawić się:
  • Nazwa Waszej postaci z gry
  • Nazwa Waszego konta w Google (żebym mogła sprawdzić, czy obserwujecie mojego bloga)
  • Zgoda na udostępnienie Waszej pracy na moim blogu
  • Link do bloga, na którym udostępniliście link do posta o konkursie
Praca ma być po prostu w formie zdjęcia z gry
Aby konkurs się odbył musi wziąć w nim udział minimum 5 osób ;)
Bardzo Was proszę abyście również udostępniali informację o moim konkursie na swoich blogach (jeśli posiadacie)
Konkurs trwa od teraz do 29.08.2015r. do godziny 15.00
Będę oceniała przede wszystkim pomysłowość i kreatywność ;))
Życzę dobrych pomysłów i powodzenia ;')

5 komentarzy:

  1. Super, że zrobiłaś konkurs :D Ja bym wzieła udział dla sc xD Już biorę się o wymyślanie tego wszystkiego itp.
    ~Sally Waterwater

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomozesz jak zaobserwowac blog ? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prawej stronie są obserwatorzy mojego bloga.Klikasz na "dołącz się do tej witryny", pojawi Ci się takie okienko, gdzie klikasz "obserwuj tego bloga" a następnie klikasz "Gotowe" i koniec ;)Mam nadzieję, że pomogłam ;))

      Usuń
  3. @zapomniałam napisać na poczcie to pisze tu xd Biorę udział dla samych sc :)

    OdpowiedzUsuń