piątek, 14 sierpnia 2015

Zmiana wyglądu bloga

Cześć ;]
Jak widzicie, zmieniłam trochę wygląd bloga.Nagłowek nie wyszedł do końca taki, jaki chciałam, no ale niech już będzie, pewnie zmienię go w najbliższym czasie :D
Zdjęcie w tle i zdjęcie gwiazd w nagłówku wzięłam ze strony Star Stable Online Backgrounds na Facebook'u.Serdecznie tę stronę polecam, bardzo ładne tam zdjęcia są ;))
Napisałam już na "brudno" 3 część opowiadania, także spodziewajcie się jej jutro ;'>
Tak w ogóle spodziewajcie się jutro dwóch, a może nawet trzech postów ;"D xD
Na dzisiaj to tyle, ale mam do Was jeszcze jedno pytanko ;]
Jak spędziliście lub spędzacie wakacje?
Opowiadajcie w komentarzach^^

2 komentarze:

  1. Na razie odpoczywam a za 1 tydzień będę na wyjeździe z rodzicami ;)
    ~Sally Waterwater

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja siedzę w domu xD Oczywiście byłam przed wczoraj nad jeziorem, było extra! :D
    ~Kremówka

    OdpowiedzUsuń