środa, 8 lipca 2015

Nowy koń:Moondancer ♥

Witajcie moi drodzy ;)
Przepraszam, że nie pisałam ostatnio, ale myślę nad urozmaiceniem bloga, jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły, to piszcie w komentarzach ;')
Wracając do tematu posta, to w niedzielę do mojej rodzinki w SSO dąłączył nowy konik, mianowicie Pinto z Farmy Marleya ;>
 
On jest taki słodki <3
Ma na imię Moondancer, aka też już wymyślona:Pachie (czyt.Paczi) <3
Moim zdaniem jest to jeden z najładniejszych i najbardziej dopracowanych koni w SSO :D
Wczoraj spotkałam również jedną z czytelniczek mojego bloga - Avis Snowlund ♥
Zrobiłam tylko jedno zdjęcie, ale za to świetnie się bawiłyśmy ;)
A Wy kupiliście jakiegoś z nowo dodanych koników?
Piszcie w komentarzach^^


4 komentarze:

  1. Jestem na tym zdjęciu. <3
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Tylko proszę, zrób dla mnie... Nie używaj więcej żółtego, bo zabardzo nie widać co jest napisane. I jeszcze raz GRATULUJĘ!
    Kremówka ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowego konika! Bardzo fajny blog ;)
    Zapraszam do mnie: konikisso.blogspot.com

    ps dodałam się do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak. Dla mnie najbardziej jest dopracowany czarny appaloosa (ten pierwszy przed twoim) kupiłam go sobie

    OdpowiedzUsuń