niedziela, 6 września 2015

Wyniki konkursu

      Hejj <3
Od razu przepraszam, że nie pisałam, obiecuję, że teraz posty pojawiać się będą regularnie.
Stęskiniłam się za Wami, i mam nadzieję, że nie macie mi tej przerwy za złe.
Jak może wiecie, poszłam do gimnazjum, nowa szkoła, nowe wszystko i przede wszystkim stres.Mam nadzieję, że się przyzwyczaję ;)
Może przejdę wreszcie do tematu posta?
Otóż otrzymałam tylko dwie prace, a żeby konkurs się odbył miało ich być min. 5.
Stwierdziłam jednak, że jeśli nie wezmę ich pod uwagę, to skrzywdzę te osoby, które poświęciły czas na swoje prace.Tak więc... obydwie osoby otrzymają wybrane nagrody za podaną wcześniej kowtę!!!;)) 8)
Prace nadesłały mi:
 
Isabel Macland:
 
 
oraz
 
Magdalena Dogfield:
 
 
Nagrody zostaną dostarczone w terminie 10 dni od teraz
Dziewczyny proszę o zgłoszenie się na moją pocztę kellymistgarden@gmail.com
gdzie podam Wam resztę wskazówek co do odbioru nagrody.;)
Zastanawiam się też nad terminem spotkania dla czytelników.Macie jakieś propozycje co do tego?;))
Piszcie w komentarzach^^
 

12 komentarzy:

  1. OMG! ♥ Jacie *.* Nie mg uwierzyć xD 1 raz w życiu coś wygrałam! WOW ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Również gratuluję Magdzie! :D
    ~Kremówka
    P.S. Ja też pierwszy raz wygrywam xD Kelly ja wysłałam bez tematu ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ;) Bardzo się postarały bo to widać gołym okiem
    ~Sally Waterwater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ty też byś pewnie zrobiła pięknie! :D
      ~Kremówka :3

      Usuń
  4. Przed chwilą doczytałam posta (przettem było na szybko ) i zauważyłam że napisałaś DWIE osoby nadesłały ja myślałam że TRZY ale najwidoczniej moja nie doszła :c Szkoda ale trudno :/
    ~Sally Waterwater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ugh ;/ Przykro mi, chętnie zobaczyłabym Twoją praacę ;//

      Usuń
    2. Jak będę miała czas to wyślę jeszcze raz ;) (tak tylko, żebyś zobaczyła)
      ~Sally Waterwater

      Usuń