poniedziałek, 28 września 2015

Prezenty Urodzinowe od Star Stable oraz Podwójne Star Coins

Cześć kochani!
Nareszcie udało mi się coś napisać :D
Tak więc w tym tygodniu i w zeszłym świętujemy 4 Urodziny Star Stable ;))
Z tej okazji, Star Stable podarowało nam 4 kody- każdy warty jest 100 SC 8) <3
Z ostatniego filmiku z kodem wiemy też, że jedno z miasteczek w nowym obszarze będzie nazywało się 'Fort Maria' ;>Już nie mogę się doczekać *____*
Myślę, że każdy widział już filmiki z kodami, więc nie będę ich tu wklejała, a tylko napiszę wszystkie kody:
SILVERGLADE
GOLDENHILLS
DINOVALLEY
FORTMARIA
Z okazji Urodzin mamy również Double :D
 
Oferta ta kończy się w środę 30 września o godzinie 09:00 (GMT). Pośpiesz się więc!
 
Czas na świętowanie czwartych urodzin Star Stable!
(obrazek i pogrubiony tekst skopiowany ze strony Star Stable)
Kupujecie coś?^^Bo ja nie wiem czy coś kupić ;P

2 komentarze:

  1. Ja chętnie ale nie mam kasy w tel! xD Teraz założyłam nowe konto i jestem bogata! xD 8)
    Zapraszam na blog o Alicia Online!
    Link: isa3112icylanawao.blogspot.com
    Zapraszam również do głosowania oraz komentowania! <3
    ~Kremówka :3

    OdpowiedzUsuń