czwartek, 10 września 2015

Zagadka tygodnia #3

Witajcie kochani <3
Jak tam szkoła?U mnie może być ;)) Jak widzicie, staram się wstawiać posty co drugi dzień, może niekiedy będzie udawało mi się to robić codziennie :D
Przechodząc do tematu posta z góry przepraszam, że dawno nie było zagadki tygodnia.Ale zanim jeszcze o zagadce, mam pomysł na nową serię ;D Zauważyłam, że na piątek nic nie mam, więc w piątki będę dodawała posty z serii "Cosiek miesiąca"
Oczywiście ta seria będzie co piątek, ale w każdy piątek będzie coś innego ;>
Mam nadzieję, że ta seria przypadnie Wam do gustu
No ok, to teraz temat posta ;))
Zwycięzcą tygodnia zostaje... Magdalena Dogfield (znowu XDD)
 
 
Domek Pi był oczywiście domkiem letniskowym, a bagno jeziorem ;D
No nieźle, gratuluję Madzi, ale już już zadaję nową zagadkę ;))
A dzisiejsza zagadka brzmi:
Kim są dla siebie Eddie i Ferdinand z Targu Koni?
a)Są małżeństwem
b)Są rodzeństwem
c)Są przyjaciółmi
 

 
 
 
Odpowiedzi udzielajcie w komentarzach^^
Miłego wieczoru kochani =)
P.S.Dziewczyny (Madzia i Isabel), na razie nie mam czasu na przekazanie Wam Waszych nagród, ale spodziewajcie się tego w tę sobotę ;)


3 komentarze: