poniedziałek, 2 listopada 2015

Jetem, jestem!

Hej <3
Nareszcie mam chwilę, żeby coś napisać.
Zauważyłam, że nie pisałam już od jakiegoś miesiąca albo i dłużej :0
Ale to wszystko przez szkołę ;"(
Mimo wszystko postaram się, aby posty pojawiały się chociaż 1-2 razy w tygodniu.
Odkąd SSO wyłączyło dostęp przez przeglądarki i na SSO nie wchodzę codziennie już mówię z jakiego powodu.Otóż gdy włączam grę, to zanim mogę zagrać, to za każdym razem ładuje się ona ok. 2h.Niby napisałam do pomocy, dali mi jakąś odpowiedź, ale wiecie jak to jest ;(
W każdym bądź razie postaram się coś z tym zrobić, a jeżeli ktoś ma jakiś pomysł, to proszę o podzielenie się nim w komentarzu. ;']
No ale gdy wreszcie uda mi się wejść na grę to jest ok. Porobiłam ostatnio dużo zdjęć, więc teraz je wstawię i opiszę ;D
No to tak
W weekend poszłam sobie poszaleć na dyskotece w FP





 
Następnie usiadłam, aby trochu odpocząć i podziwiałam piękne widoki :D
 
 
Jak widać na zdjęciach, zmieniłam niedawno fryzurę, bo tamta już mi się trochę 'przejadła', a ta jest taka bardziej naturalna xd
Przy robieniu zadań z Mandy wbiłam 16 lvl
 
 
No a na koniec jeszcze taki komplecik, który powstał po Hallowen'owych aktualizacjach ;>
 
 
Jest jeszcze jedna informacja, ale o niej może jutro? xD
A tymczasem szczerze gratuluję tym, którzy dotrwali do końca i wszystko ogarnęli ;')
To ja zmykam do lekcji, miłego dnia kochani! ;]
 

5 komentarzy:

  1. Nareszcie powróciłaaś! <3 CCzekałam długo XD Nawet zaczynałam się zastanawiać czy miałaś jakiś wypadek, że długo nie wchodzisz... Ale dobrze, że WRÓCIŁAŚ! Pozdrawiam serdecznie
    ~Kremówka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kelly? Jaka to informacja? :D I drugie pytanie. Gdzie kupiłaś biały kapelusz? :3
    ~Kremówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umm... Wydaje mi się, że to było w Moorland lub Srebrnej Polanie, a post dodam dziś lub jutro ;D

      Usuń
  3. Kiedy ten post informacyjny? :D
    ~Kremówka :3

    OdpowiedzUsuń