sobota, 21 listopada 2015

Strój tygodnia #5

Cześć kochani!
I znów mamy weekend ;p Tak się cieszę! xd Jak tylko odrobię zadania i się pouczę, to postaram się wejść na SSO gdzie... czeka mnie Epona!Jestem bardzo podekscytowana ;D Myślałam, że wbijanie repki w G.E.D. zajmie mi więcej czasu, ale udało mi się zmobilizować i to zrobić ;)) Jak wiecie, żeby odblokować zadanie z Hermanem dotyczące Epony trzeba było również odkryć DUD z Nic'em Stoneground, ale kończenie tych zadań również nie sprawiło mi dużo trudności, tym bardziej, że nagroda za trud to nowy obszar!Postanowiłam więc, że ubiorę jakiś ładny komplecik do DUD.Jadąc do Nic'a jakoś tak mnie natchnęło cyknęłam fotkę i tak powstał ten strój ;pp
 
 
Dla jeźdźca:
 
Kask: Jarlaheim
 
Płaszcz: Zadania
 
Bryczesy: Jorvik City Plaza
 
Buty: Jarlaheim
 
Dla konia:
 
Ogłowie: Zadania w DUD
 
Siodło: Jorvik City Plaza
 
Czaprak: Jorvik City Plaza
 
Ozdoba grzywy: Jorvik City Plaza
 
Ozdoba ogona: Jorvik City Plaza
 
Tradycyjnie proszę Was o ocenę stroju w skali 1-10 ;]
 
Życzę miłego weekendu wszystkim B))


2 komentarze: