wtorek, 24 listopada 2015

Dziękuję za + 3200 wyświetleń i 11 obserwatorów!

Hej!♥
Blog istnieje od czerwca tego roku, więc jakieś... 5 miesięcy?Przez ten czas 11 osób zaobserwowało mojego bloga.Bardzo dziękuję!Dobiliście również do bardzo ładnej liczby wyświetleń - ponad 3200.Mam nadzieję, że i Was i wyświetleń będzie przybywało w każdy dzień.Jeszcze raza naprawdę, naprawdę Wam DZIĘKUJĘ.Mam do Was jeszcze tylko prośbę, że jeżeli widzicie posta - komentujcie, będzie mi bardzo miło.Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie, nawet jeśli nie jest ono w pozytywnym znaczeniu (nie obrażamy innych komentujących oczywiście;)).
♥ ♥ ♥
 
P.S.Post miał być już wczoraj, ale coś się nie chciało dodać i dlatego jest dzisiaj ;D
Miłego wieczoru moi drodzy!^^

1 komentarz:

  1. Gratuluję! U mnie to jest 5 obserwatorów i 3 tys. z czymś wyświetleń :D Jeszcze raz, gratki!! I życzę powodzenia w nauce!
    ~Kremówka :3

    OdpowiedzUsuń