wtorek, 1 grudnia 2015

Konkurs Świąteczny!

Cześć!
Co tam u Was słychać?^^
U mnie na razie ok, jakoś daje radę z blogiem ;))
Z okazji tego, że zbliżają się Święta, postanowiłam zorganizować...Tak!
 
!***KONKURS ŚWIĄTECZNY***!

*NA OBRAZKU JEST NAPISANE TYLKO 28 DNI STAR RIDER'A, OCZYWIŚCIE W PRZYPADKU WYBRANIA TEJ OPCJI NAGRODĄ SĄ RÓWNIEŻ SC, KTÓRE DOSTAJEMY WRAZ Z ZAKUPEM SR

Warunki udziału w konkursie:

1.Zaobserwować mojego bloga
 
2.Wpisać swoje imię i nazwisko z gry w komentarzu pod TYM POSTEM
 
3.Udostępnić link do tego posta na innym blogu (lub na własnym) w czasie trwania konkursu (najlepiej zaraz po zgłoszeniu się, żeby nie zapomnieć;))
 
I to wszystko!
P.S.Link do bloga, na którym udostępniliście link do tego posta nie musicie wpisywać w komentarzu, w razie wygranej będę o niego prosiła tylko osobę wygraną, więc radzę gdzieś go sobie zapisać.
 
Nagroda to:
  • 28 dni Star Rider'a i 93 Star Coins za 14.76 PLN
lub
  • 500 Star Coins za 22.14 PLN
Pod swoim komentarzem każda osoba otrzyma numerek
Losowanie odbędzie się 25 grudnia 2015r., a w losowaniu pomoże nam program losowe.pl
Jeżeli wylosowana osoba nie będzie spełniała któregoś z warunków automatycznie losuję inną
Wyniki postaram się ogłosić tego samego dnia, aczkolwiek mogą się opóźnić ze względu na Święta, gości itp.
UWAGA!Losowanie odbędzie się, jeśli w konkursie weźnie udział min. 20 osób!!
Jeżeli macie jakieś pytania, to bardzo proszę kierować je na moją pocztę:
kellymistgarden@gmail.com, żeby nie robić zbędnego zamieszania pod tym postem ;D
Pamiętajcie, że to tylko zabawa, każdy ma szansę wygrać!
Życzę powodzenia!

35 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Imię i nazwisko: Jamie Zebralee
    Zaopserwowałam ^~^
    Zaraz udostępnię u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imię i nazwisko w grze: Isabel Macland, na blogu dam jutro, ok? Nie dam rady dziś i nwm czy dam info o tym konkursie... Ale nnapiszę! ;)
    ~Kremówka

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdalena Dogfield , napisze o tym jutro ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdalena Dogfield , napisze o tym jutro ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Anne Bunnyhand, napisze ;) Zaraz zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klaudia Northgirl :3
    Post o konkursie jest już na blogu, który prowadzę z Magdą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Carla Queenbard, zaobserwowałam i zalinkowałam na moim blogu. xD

    www.starstable-carla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sandra Longhill
    Będzie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nikolett Orangewood

    Post i informacją o konkursie znajdziesz tutaj: www.starstable-nikooran.blogspot.com
    Pozdro ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Imię i nazwisko w grze : Amelia Swordnose
    Zaraz wstawię na mojego bloga ;) http://ssoameliaswordnose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Adelaide Goldknight, twój blog jest super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10
      Dziękuję<3 i przypominam o konieczności zaobserwowania bloga ;))

      Usuń
  13. :D Och, biorę udział! Od razu już obserwuję :) Nazwa: Hazel Crazyfall Jak będę pisać jakiegoś posta to na pewno wspomnę o konkursie ^^
    Blog: http://starstableonlinephotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Samantha Eveningstone, bloga już obserwuję. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam linka do tego posta w komentarzu tutaj:
      http://katelyngreencake.blogspot.com/2015/12/ho-ho-ho-wszystkich-juz.html

      :>

      Usuń
  15. Ania Greenstar, już zaobserwowałam. Podałam linka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaobserwowałam i podałam linka w jednym z postów na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Colette Appleforest :)
    Niestety nie mam bloga :/ Mogłabym zrobić coś innego? Mam stronę na FB dość znaną :) Mogłabym tam udostępnić i zachęcić do czytania i obserwowania bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno się liczy ;D Chyba... xD
      ~Kremówka :3
      P.S. Kojarzysz Isabel Macland? To ja ;D

      Usuń
    2. Oczywiście, to się liczy ;))
      Numer-15

      Usuń
    3. Izabel kojarzę! :D |
      A to udostępniłam na stronie Ashiko :)

      Usuń
  18. Zelda Orangegren, zaobserwowałam

    OdpowiedzUsuń