wtorek, 29 grudnia 2015

17 lvl!

Cześć kochani!
Jak tam dzień mija?Jak spędzacie przerwę świąteczną?Ja na SSO oczywiście, ale nie tylko ;")
Jak w temacie posta, wreszcie udało mi się wbić 17 lvl!Było to akurat przy robieniu świątecznych zadań w Jorvik City Plaza ;))



Było to wczoraj, kiedy wzięło mnie na kończenie tych zadań związanych ze Świętami.Tak, tak wiem w czas xD Zostało mi już niewiele zadań, a jednym spośród nich jest zadanie od Pana K. Trout: "Spróbuj coś złowić".Jeździłam już chyba wszędzie i szukałam, ale to nic nie dało.Ktoś wie gdzie to jest i mógłby mi opisać to miejsce (czy jest w DZW, czy gdzieś indziej, obok czego np.)?Byłabym bardzo wdzięczna xD
A Wy jaki macie lvl?Dużo brakuje Wam do następnego?
Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam^^

4 komentarze:

  1. W moorland xD Tam gdzie DC. Gratulacje z 17 lv! ;D
    ~Kremówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje^^ niestety nie wiem, gdzie coś złowić, bo się w tym nie orientuję :(
    A lvl mam 17, niedużo brakuje do 18

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że Pan Trout daje dziwne kierunki, to należy pojechać na most po prawej stronie (obok niego). Niby bezsensowne, bo w zadaniu piszę zupełnie co innego, ale ja właśnie wczoraj zrobiłam to zadanie. Jak je ukończysz, będzie wbijanie repki

    OdpowiedzUsuń