czwartek, 10 grudnia 2015

Śnieg w Jorvik i mały piknik z Angie

Cześć!
Tak, tak nie pisałam już prawie tydzień, no, ale wiecie jak to jest z tą szkołą ;)
No więc w Jorvik mamy śnieg!Tak się cieszę, do prawdziwej świątecznej atmosfery brakuje już tylko śniegu w realu ;D Jest to tak naprawdę pierwsza moja zima ze śniegiem w Star Stable i jestem nią po prostu zachwycona *__* 8))
Z racji tego, że skończył mi się SR nie mogłam zobaczyć całego Jorvik, więc postanowiłam ten czas w SSO spędzić nieco inaczej.Najpierw wykonałam dostępne wyścigi z Angie, potem pojechałam do JCP na małe zakupki, a następnie porobiłam zdjęcia i wybrałam się na piknik (sama) B))
 



 
Jak widzicie, da się 'nie nudzić' w Star Stable bez Star Ridera :D
Przypominam również o KONKURSIE ŚWIĄTECZNYM , na razie mamy 9 osób, czyli prawie połowę ilości osób, które muszą się zgłosić, aby konkurs się ODBYŁ
Bardzo proszę o informowanie przyjaciół i znajomych/dodawanie postów na swoje blogi o konkursie, ponieważ, jeżeli nie będzie min. 20 osób konkurs się NIE odbędzie!
***
A Wy jak spędzacie swój wolny czas w Star Stable?^^

1 komentarz:

  1. Hej :)
    Robisz bardzo śliczne zdjęcia. Masz super bloga :D Bardzo mi się on podoba, jest świetny!!!

    Miłego świętowania zimy! :)

    PS zapraszam na mojego bloga:
    starstablezfiona.blogspot.com
    (Liczę na komentarz ;))

    Pozdrawiam:
    ~Fiona Papasmith

    OdpowiedzUsuń