niedziela, 27 grudnia 2015

Wyniki Konkursu Świątecznego!

Hej kochani
Tak, jak wczoraj obiecałam, dzisiaj ogłoszę te długo wyczekiwane i przyprawiające o emocje wielu z Was wyniki Konkursu Świątecznego ;DD
W losowaniu zwycięzcy pomógł mi program losowe.pl, a losowanie odbyło się 25 grudnia, tak jak było to wcześniej zapowiedziane.Nie owijając dłużej w bawełnę, proszę, oto  wyniki:
 


 
 
 
Jak widać na zdjęciach zwycięzcą jest numer 11 - HAZEL CRAZYFALL!
Zwyciężczyni gratuluję i proszę o zgłoszenie się po informacje w sprawie odbioru nagrody (najpierw proszę o napisanie, czy ma być to SR, czy SC:]) na mój e-mail: kellymistgarden@gmail.com
Jeszcze raz gratuluję i życzę miłego popołudnia wszystkim!


6 komentarzy:

  1. Gratulacje Hazel!! No to poczekam na new konia xDD...
    ~Kremówka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki Hazel! :). Szkoda , ale może uda mi się następnym razem C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow.. Hazel... ty to masz farta.. BRAVO TY! :d

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak wchodzę w myślach gratuluję komuś innemu a tu takie coś :D Dzięki!!! Kupie sobie islanda:)

    OdpowiedzUsuń