piątek, 4 listopada 2016

Zajawka nowego terenu!

Witam mordeczki :")
Na wstępie dodam, że nie jest to zapowiadany przeze mnie w środę post.Okazało się, że porządne przygotowanie go zajmie mi trochę więcej czasu, niż się spodziewałam.Oczywiście materiały mam, jakiś tam pomysł też jest, ale gdybym zrobiła to 'na szybko' i na siłę, to efekt nie byłby dla mnie, a tym bardziej dla Was zadowalający.Tak więc - chcąc, nie chcąc jeszcze trochę - może dzień, może dwa, a może tydzień - musicie poczekać.A zatem - bądźcie czujni i zaglądajcie :))
Co do tematu dzisiejszego posta - na oficjalnym Instagramie Star Stable pojawiła się zajawka nowego terenu:
 
 
Jak dla mnie - może być.Szału nie ma, ale ten tramwaj - to z pewnością ten wspomniany przez nich już wcześniej nowy środek transportu, bez wątpienia!Coś nowego, ciekawego :D Ja jednak wolę takie małe i przytulne miasteczka, wioski czy wolne przestrzenie od takich 'nowoczesnych' miast, ale myślę, że takowych na nowym terenie nie zabraknie :D Wspominali coś również o nowym i całkowicie innym sposobie dostania się do owego terenu - być może będzie to prom?Wprawdzie nie jest to nowy środek transportu, ale podczas podróży promem przyjrzyjcie się wyświetlającej się mapce - jest tam zaznaczone Jorvik City - a jak na razie nie ma do niego promu, a do centrum handlowego dostajemy się za pomocą autobusu.No ale nowy teren - no właśnie - jaki teren zostanie dodany?Moim zdaniem - Góry Jora, a w nim miasteczko Jorvik City.Być może to to przedstawione na zdjęciu?Kto wie?
Co o tym sądzicie?Jak podoba Wam się zajawka nowego terenu?
Koniecznie podzielcie się swoją opinią na ten temat w komentarzach, bardzo chętnie ją poznam^^


2 komentarze:

  1. Powiedzieli, że sposób dostania się tam będzie nieco inny (dobrze pamiętam?), więc zapewne dodadzą tylko Jorvik City, a góry Jora już nie i będziemy tm właśnie płynąc promem/jechać autobusem, albo busem do JCP a stamtąd jakimiś drzwiami. ;p;
    Ale ze mnie kombinator... lol.

    Widziałam to już z Kate wczoraj i śmiałyśmy się, że na tym tramwaju zabrakło miejsca dla zielonej części flagi Jorvik oraz, że ten pojazd nie posiada linek tramwajowych. X'D
    Wyższa technologia - nie ma co.
    BTW - plastik rządzi. Cała ma nadzieja poszła się zakopać. ;_;

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ciekawi mnie co to kurde będzie xD ja myślę że to będzie jakieś miasto jorvik itp. Ehh kelly jak cie długo nie widziałam xD

    OdpowiedzUsuń