środa, 16 listopada 2016

Aktualizacje 16.11.2016r.

Hejka wszystkim :)
Dziś aktualizacje :D Jak zwykle od pewnego czasu raczej niewielkie, ale są ;)
Dodali:
  • Wywiad z programistą Rasmusem - zajawka nowej funkcji w grze - cieni
  • Nowe ubrania w centrum handlowym
  • Informację o bugu na szybkość - został on całkowicie zlikwidowany, a rankingi (ponownie ;_;) zresetowane
  • Zwiększenie porcji wody w wiadrze z 3 do aż 12!
  • Targ Koni w Forcie Pinta
  • Filmik, na którym znajduje się zajawka Mojej Stajni!Jeżeli ktoś nie obejrzał do końca, lub wcale tego nie zrobił to polecam, bo... zresztą sami zobaczycie :D


Zdjęcie z oficjalnej strony Star Stable - wyedytowane przeze mnie
 
Tym razem aktualizacja była bogata w zajawki, więc zaspokoiło to moje oczekiwania, choć wciąż czekam na zadania inne niż targ ;_: Co do buga z szybkością - nigdy z niego nie korzystałam i uważam to za totalną głupotę - jaką satysfakcję masz z wygranej czy znalezienia się na pierwszym miejscu list wyników, jeśli wiesz że jest to zdobyte nieuczciwe?Moim zdaniem - żadną.Ale nie chcę już więcej tutaj krytykować tego zachowania, bo osoby oszukujące w ten sposób otrzymały stosowną karę.Nowe ubrania - cóż... mogliby się troszkę bardziej postarać, bo kto teraz nosi spodnie z poszerzanymi nogawkami?Ale ogółem nienajgorsze :))
A co Wy sądzicie o dzisiejszych aktualizacjach?
No i filmik - koniecznie obejrzyjcie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz