czwartek, 10 listopada 2016

Nowy hors w ekipie

Witam ponownie xd
Jak tytuł posta mówi - do mojej SSO'wej ekipy dołączył nowy nowy hors, a dokładniej kobyłka imieniem Richglory :D
W ostatni weekend, po wytrenowaniu do końca islanda wzięła mnie ochota na zakup nowego konika - długo się zastanawiałam, którego wybrać, aż wreszcie moja uwaga padła na fryza sportowego.Nie wiem za bardzo, jak opisać jego maść, ale muszę przyznać, że doskonale kontrastuje z białymi skarpetkami, a poza tym ma cudowne oczka - i to mnie głównie do niego przekonało :)
Kobyłek ma już 8,5 lvl'a, bo moją motywacją do treningu jest czekoladowy walijczyk z ostatnich aktualizacji, o którym już w poprzednim poście wspominałam :)
 
 
 
Zostawiam Was dzisiaj z tymi dwoma zdjęciami kobyłki i życzę miłej nocy^^
P.S.Jeśli macie pomysł na akę dla niej, możecie coś mi podpowiedzieć, bo szczerze - nie mam za bardzo pomysłu ;P


1 komentarz:

  1. Powiadasz, że dla klaczy...
    ~Yuka (sama chcę takie imię komuś dać x3)
    ~Moon
    ~Rei
    ~Kayha
    ~Kayla
    ~Cassie (chyba to tak się pisze xD)
    ~Ness
    ~Siera
    ~Sapphire (w Brisingr tak się nazywała smoczyca *-*)
    ~Ami
    ~Hebe (mitologia grecka x3)
    ~Ismena (Antygona teraz ją omawiamy xDD)
    ~Nike
    ~Atena
    ~Brunia (nwm czemu xD)
    No to chyba tyle xD Aż sama nie wierzę, że tyle imion mam w swojej głowie xD I chyba wykorzystam do opowiadań ^^
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń