czwartek, 10 listopada 2016

Aktualizacje 09.11.2016r.

Hejka kochani :D
Musicie wybaczyć mi tę chwilową nieobecność, ale powodu chyba nie muszę podawać, bo wszyscy się pewnie domyślają - SZKOŁA.Mimo to, staram się jakoś znaleźć czas na SSO i bloga, więc dzisiaj będą 2 posty :D Jeden o wczorajszych aktualizacjach, a drugi... zresztą sami zobaczycie :")
Zapewne większość z Was już wie co dodano w aktualizacjach, no ale postanowiłam je jeszcze po krótce opisać i podzielić się swoją opinią na temat dodanych rzeczy ;)
Dodali:
  • Nowe maści starych przyjaciół, czyli - gniadego lipizana (Nowa Grań  - 949 SC), skarogniadego walijczyka(Hermit - 790 SC) oraz siwego fryza sportowego (Księżycowy Sierp - 890 SC)
  • Nowe ubrania w Centrum Handlowym
  • Filmik, który radzę obejrzeć do samego końca, ponieważ znajduje się tam pewnego rodzaju zajawka :D

Zdjęcia z oficjalnej strony Star Stable, wyedytowane przeze mnie
 
No i to właściwie tyle.Konie - lipizan moim zdaniem brzydki, maść ma podobną do większości koni w stajniach, w których mamy codzienne obowiązki, no po prostu nie przypadł mi do gustu.Fryz sportowy - może być, nawet spoko, ale ja jakoś nie mam cierpliwości do siwych koni w SSO - szybko mi się nudzą xd Za to skarogniady walijczyk - boski!Taka słodka, mała czekoladka *_* Obecnie jest on moim 'must have' - pierwszy na liście koni, które chciałabym kupić :D
Co do ubrań - nienajgorsze, na pewno kupię czapeczkę, spodnie, ogółem fajne ubranka :)
A Wy co sądzicie o wczorajszych aktualizacjach?Koniecznie podzielcie się swoją opinią w komentarzach!I nie zapomnijcie - za chwilę następny post :DD
 


2 komentarze:

  1. Konie nie za bardzo fajne :/ A z ubrań to spodnie mi się spodobały x3 Myślałam, że dadzą jakieś zadanka, ale niestety tylko jakieś maści czy ubrania :/

    OdpowiedzUsuń