piątek, 25 listopada 2016

Hot topic #1 - Jednorożce i pegazy

Witam po ponad tygodniowej nieobecności, za którą przepraszam, ale jak wiecie powodem jest szkoła :(
Jednak chcąc przełamać jesienną melancholię i niechęć do wszelkiej pracy postanowiłam, że co tydzień w piątek (lub co dwa tygodnie, zależy jak wyjdzie) będę dodawała post z serii 'Hot topic', czyli 'Gorący temat', w którym będę przedstawiała jedną lub kilka rzeczy, które mogłyby zostać dodane do gry.Będę również wyrażała swoją opinię na ten temat, którą  będę oczywiście odpowiednio uzasadniać :D Następnie to Wy ocenicie pomysł w komentarzach :)
Myślę, że jakoś to objaśniłam (wybaczcie, przerwa od pisania i zmęczenie robią swoje, niestety), więc przejdźmy już do dzisiejszego tematu, czyli:
 
Jednorożce i pegazy
 
Jednorożce - konie z magicznym rogiem na czole, piękne, siwe zwierzęta; pegazy - konie z ogromnymi skrzydłami również zazwyczej siwe; oba stworzenia kojarzące się z czystością, magią... ale czy pasowałyby one do jorveskiej rzeczywistości?Wprawdzie w świecie Star Stable mamy do czynienia z magią, sam wątek główny jest przecież w dużej mierze na niej oparty, jednak myślę, że kolorowe konie (mówię tutaj o Dzikich Koniach Jorveskich) już wystarczająco 'naruszają' realistyczność gry, a dodanie kolejnych 'nierzeczywistych', mitycznych stworzeń tylko pogorszyłoby sprawę.Jednak z drugiej strony... wyobraźcie sobie jak pięknie i niepowtarzalnie mogłyby się one prezentować w grze!Te świecące rogi, zachwycające skrzydła... cud, miód i malinki!Przygotowałam dla Was moje wyobrażenie o nich, którego nie udało mi się w pełni ukazać przez moje znikome umiejętności graficzne, ale ma to na celu głównie ukazanie 'szkieletowo', jak mogłoby to wyglądać:
 

 
Podsumowując: myślę, że mógłby to być hit, gdyby zespół SSO się naprawdę postarał, a nie zrobił to na 'byleby dodać'.Patrząc jednak na realistyczność gry - byłaby to niestety porażka, bo to przecież gra o koniach, a nie mitycznych i nierealnych zwierzętach, jakimi są właśnie jednorożce i pegazy.
***
Piszcie w komentarzach, czy podoba Wam się seria, no i oczywiście co sądzicie na temat dodania jednorożców i pegazów do gry, jestem bardzo ciekawa Waszego zdania!
Dobrej nocy kochani^^
P.S.Jeżeli chodzi o tytuł, to nic innego nie przyszło mi do głowy, kiedy go zmieniałam (dzięki Sam :)), to mogę go zmienić, więc czekam na Wasze propozycje :)


3 komentarze:

  1. Myślę że nie byłoby to zbyt fajne...co innego gdyby jednorożce i pegazy pojawiły się u jeźdźców Aideen :D

    Anne Bunnyhand <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Post ciekawy, ale zmieniłabym tytuł, albo usunęła po prostu słowa 'hit czy kit' i po prostu byś używała innych... bo na dobrą sprawę, to jest pomysł jakiejś youtuberki (do tego nie ma nic związanego z SSO). ;d

    Moim zdaniem jednorożce i pegazy na SSO to byłaby konkretna przesada. ;';


    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad tytułem, a o tym nie wiedziałam, więc dzięki za info ;p

      Usuń