poniedziałek, 24 października 2016

"Moja Stajnia" już w listopadzie!

Aloha!
Dzisiaj na stronie Star Stable pojawiła się zajawka wyglądu zmienionej stajni i kilka informacji związanych z innymi opcjami :D
Wiemy, że:
  •  stajnia będzie wyglądała całkiem inaczej, moim zdaniem całkiem realistycznie :)
  • będziemy mogli mieć w stajni łącznie aż 12 koni
  • zostanie dodana możliwość powiększenia stajni do 14, 16 lub 18 boksów
  • dostaniemy własny padok!Jak napisali - koniec z Wyspą Koni i płaceniem za końskie wakacje!
    zdjęcie ze strony Star Stable edytowane przeze mnie
Moim zdaniem ekstra, a Wy co sądziecie?
Jeszcze na koniec krótka informacja: miałam dodać post opisujący zadania z Galopującym Thompsonem, ale niestety zrobiłam tylko jednego screen'a, którego zapomniałam zapisać :")
Post będzie, jeśli jeszcze chociaż raz uda mi się go znaleźć, ale dodam tylko, że warto go szukać, bo oprócz wrażeń i małego podarku łącznie otrzymujemy 175 PD :D
 


2 komentarze:

  1. Wow supcio! Ja się strasznie cieszę ;) Własny padok-i oto mi chodziło!
    Hihi...
    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrrr... Ciekawie się zapowiada listopad :3

    OdpowiedzUsuń