niedziela, 30 października 2016

Don't Judge me Challenge

Hejoo :D
Kilka dni temu zostałam nominowana prze Danielę Monnwood do "Don't Judge me Challenge".Polega to na tym, że należy przebrać swoją postać 'brzydko' i zrobić jej zdjęcie, które ztytuujemy 'przed' oraz zdjęcie 'po', na którym postaramy się jak najładniej ubrać :)
A oto mój pomysł:
                                                                                                                                                                                                                  
Przyznam, że przy tworzeniu wersji 'Przed' było śmiechu i zabawy co niemiara :D Pomysłodawczynią tego zabawnego challeng'u jest Lana Hawkson.Jeżeli chcielibyście wziąć w nim udział, to zajrzyjcie na jej bloga:klik
Przy okazji można wygrać ciekawą nagrodę, więc warto wziąć udział :P
Ja nominuję:
Samantha Eveningstone
Kate Shygarden
Do zobaczenia :D


4 komentarze:

  1. Rzeczywiście postać z ,,Przed" jest śmiesznie ubrana xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super xd Sam jest już drugi raz nominowana xd też ją nominowałam wiesz kol nominuje kol xd

    OdpowiedzUsuń
  3. rozwaliłaś system tą krową, polecam Lama xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurka wodna... dzięki za nominację, ale jakoś nie mam ochoty brać udział w tym wyzwaniu. ;d
    Jakoś tak... taki tam kaprys. X'DDD

    (BTW - Kate też nie będzie go wykonywać, ale dziękuje za nominacje ;3)

    Trzymoj się.
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń