poniedziałek, 17 października 2016

...

Uhuhu, coś mnie dawno tu nie było.No ale witam wszystkich ;))Nie mam pomysłu na tytuł - nie będę pisać ''Powrót", ani obiecywać Wam regularnych postów, ale myślę, że raz na jakiś czas coś się na tym blogu ukaże:D Powinnam zaktualizować trochę wygląd bloga, ale nie mogę jakoś znaleźć pasującego mi szablonu.Nagłówek jakiś czas temu zmieniłam na jesienny, ale przyznam, że nie wyszedł mi on najlepiej XD Może znacie jakieś fajne stronki z szablonami, z których można je bezpłatnie pobrać?
 
Co do nowości - do mojej stajni dołączyło kilka nowych wierzchowców, zbliża się 19 lvl dużymi krokami (tak bardzo wyczekiwany !!!), a tak poza tym dalej jestem w tym samym klubie (RMC), a mój wygląd w grze się nie zmienił :D
 
Zostawiam Was ze zdjęciem zmutowanego drogowskazu, które zdradza również tożsamość jednego z moich nowych nabytków :D
 
 
Dodam jeszcze tylko, że mam ciekawy pomysł na coś, ale o tym następnym razem :)
Do następnego, ściskam ^^


1 komentarz: