środa, 19 października 2016

Aktualizacje 19.10.2016r. + informacja

Hejka :")
Na wstępie chciałabym krótko opisać dzisiejsze aktualizacje.A więc dodali:
  • Zadania z Halloween (zeszłoroczne, więc jeżeli robiliście je w zeszłym roku, to w tym nie będziecie mieć do nich dostępu)
  • Sklepiki Halloween'owe oraz makijaże
  • Zabawę z wyławianiem jabłek
  • Łapanie Smutnych Duszków
  • Targ koni w Wiosce Zachodni Przylądek
 
I w sumie to tyle.Szczerze - liczyłam, że zespół postara się o jakieś nowe zadania na Halloween w tym roku, no ale można to wytłumaczyć wszystkimi błędami w grze, które teraz starają się naprawić.Jeśli ktoś nie robił tych zadań w zeszłym roku, to dodam tylko, że rzeczywiście są one ciekawe i nieco przerażające, szczególnie dla młodszych graczy :D
 
Co do mojego pomysłu, o którym wspomniałam w ostatnim poście: będzie to seria.Nie będzie to jednak zwykła seria - posty z tej serii nie będą ukazywały się w konkretne dni, ale wtedy kiedy będę miała czas takowy post przygotować.Oczywiście postaram się, żeby dodawać je raz na tydzień lub dwa.No ale czego dotyczyć będzie ta seria?Już mówię.W każdym takim poście będę przedstawiała jakieś ciekawe moim zdaniem miejsce w Jorvik i będę dzieliła się swoją krótką opinią na jego temat (lub jak kto woli - teorią) :)
Na razie nie mam pomysłu na tytuł serii, więc jeśli macie jakiś pomysł - śmiało, piszcie :D
 
 
Trzymajcie się cieplutko i pamiętajcie - poniżej jest miejsce na Wasze komentarze i opinie!Nie zapominajcie o tym - każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego działania C:


1 komentarz: