piątek, 28 października 2016

Galopujący Thompson na horyzoncie! - Jak go spotkać?

Witam wszystkich w najpiękniejszy dzień każdego tygodnia, czyli piątek :D
Piątek, piąteczek, piątunio i to jeszcze przed dłuższym weekendem B)
Przechodząc do tematu posta: udało mi się ponownie spotkać Galopującego Thompsona i zrobić screen'a.Myślę, że wystarczy tylko ten, aby nie spoilerować, tym którzy go jeszcze nie spotkali ;D
No właśnie - jeżeli jeszcze nie udało się Wam znaleźć Tomka, to już przedstawiam sprawdzony przeze mnie sposób :D
 
1.Lista z godzinową rozpiską miejsc pobytu Tomka znajdująca się na niektórych blogach jest błędna, przynajmniej po części.Według niej, zjawiać się on powinien o 18:00 w Lesie Złotych Liści, a prawda jest taka, że o tej godzinie pojawia się w Głuchych Lasach.Godzinę później, o 19:00 nie ma go zatem w Głuchych Lasach, jest natomiast w Zielonej Dolinie (trenując wczoraj konia w Urodzajnych Hrabstwach słyszałam jego okrzyki kilkukrotnie), ale jest możliwe, że jest na Zapomnianych Polach, w każdym bądź razie gdzieś w Urodzajnych Hrabstwach.Więcej nie wiem, więc radzę poszukiwania o tych dwóch godzinach.

2.Przed godziną 18:00 udaj się do Starego Letniego Domku w Głuchych Lasach.




3.Ustaw się przed nim i po prostu czekaj.Za kilka minut powinnaś spotkać tajemniczego Tomka!


A Wy spotkaliście już tego upiornego jeźdźca?
Życzę miłej nocy i oczywiście powodzenia!

6 komentarzy:

  1. Ja to nie mogę, mój komp zepsuty xD Życzę innym powodzenia w poszukiwaniach ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkałam go 2 razy i akurat zawsze ta rozpiska była prawidłowa, ale zdaję sobie sprawę, że jest często błędna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo supcio, że taki coś napisałś :) Może wreszcie uda mi się go spotkać? Aha i o której godzinie go spotkałaś w Głuchych Lasach?
    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej nie muszisz odpowiadać ;3 Po prostu źle przeczytałam i nie zauważyłam, że przed 18.00.

      Usuń
    2. Ona nie ma zbytnio czasu by odpowiadać :/ Przynajmniej ja tak uważam, Obama szkołę więc :/

      Usuń