wtorek, 1 marca 2016

Powrót Raptora, Tydzień Mody w Jorvik i jedna bardzo ciekawa rzecz...

Witam wszystkich!
Ostatnio nie mam czasu nawet wchodzić na SSO, ale na blogu powinny pojawiać się posty min. raz na tydzień ;") Tym razem się postaram, obiecuję XD
Jak już wiecie w ostatnich aktualizacjach dodano Tydzień Mody w Jorvik, powrócił także Raptor ze swoim nowym hitem.




No to może przejdźmy do tej ostatniej, 'bardzo ciekawej rzeczy'.Otóż: gdy miałam wejść już na Tydzień Mody mój niezwykle spostrzegawczy brat dostrzegł Le Goona'a opierającego się o barierkę piętro wyżej.Od razu postanowiłam sprawdzić, kto to jest.Kiedy wreszcie się tam znalazłam, nieopodal Le Goon'a, za stertą pudeł zobaczyłam to...:
 
 
...albo raczej go.Na początku myślałam, że to jakiś sługus Le Goon'a, ale po zakończeniu zadań okazało się, że nie ma on w nich udziału.Jednak chyba wszyscy widzą w nim podobieństwo do pracowników Dark Core, nie prawdaż?
 
Dla pewności zrobiłam zdjęcie pracownikowi DC z Lądowiska w Moorland.Jak widzicie -
podobieństwo jest uderzające, pomijając pozycję, w jakiej stoją, są po prostu IDENTYCZNI.Co więc robi domniemany pracownik Dark Core w Jorvik City Plaza?Czyżby coś się szykowało?A może był już tam od dawna?Chociaż biorąc pod uwagę to, że w Eponie niektóre drzewa są pokryte śniegiem, chociaż zimę usunięto parę tygodni temu... (chodzi mi o tempo pracy zespołu SSO...)
Co o tym myślicie?^^

3 komentarze:

  1. Zapewne coś będzie ale co to nie wiem :( Skąd masz żółto-brązową kurtkę? Z zdjęcia z Jorvik City Plaza

    OdpowiedzUsuń
  2. ;d Te zadania były już rok temu, więc wiesz... brafo za spostrzegawczość, jeśli ich nie miałaś. XDD

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń