sobota, 26 marca 2016

Niedźwiedzi Przylądek

Cześć wszystkim!
Post o aktualizacjach miał pojawić się w czwartek, ale w jakiś magiczny sposób stało się inaczej.Wszystko napisałam, opublikowałam, po czym wylogowałam się z Bloggera.Niedługo potem weszłam na bloga, patrzę a tu tego posta w ogóle nie ma XDD
Stwierdziłam, że nie ma sensu go publikować, skoro i tak wszyscy widzieli już aktualizacje ;")
No ale przechodząc wreszcie do tematu posta xD
Ostatnio będąc w Eponie zapuściłam się w okolice Niedźwiedziego Przylądka.Jakież było moje zdziwienie, gdy za bramą prowadzącą na tę wyspę zobaczyłam jakiegoś gracza.Postanowiliśmy (z bratem xD) spróbować się tam jakoś dostać.Po kilku próbach udało się i powiem Wam, że nic specjalnego tam nie ma, oprócz jednej ciekawej rzeczy:
 
Trochę mnie to zdziwiło, że jest dopracowana w takich szczegółach jak choćby ten napis, mimo, że jest to teren zamknięty.Poza tym, w Eponie ostatnio pojawiło się kilka nowych postaci, niektóre się przemieściły... Bez wątpienia główny wątek gry powróci do Epony.
Co do spraw organizacyjnych: nie obiecuję, że posty będą pojawiać się często, regularnie, ale będą się pojawiać :D Postaram się jeszcze w tym tygodniu o nowy nagłowkek ;))
A co Wy o tym wszystkim sądzicie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz