niedziela, 27 marca 2016

Wesołej Wielkanocy!

Dzień dobry!
Z okazji Świąt Wielkiej Nocy chciałam życzyć Wam wszystkim dużo zdrowia, szczęścia i wszystkiego dobrego!(Postanowiłam nie wklejać jakiegoś wierszyka z neta, tylko napisać coś od siebie xD)
+
Strój tygodnia: ,,Happy Easter''
 
Dla jeźdźca:
 
Kask: Wioska Zachodni Przylądek
 
Bluzka: Zajazd pod Wilkiem
 
Bryczesy: Jorvik City Plaza
 
Buty: Srebrna Polana
 
Rękawiczki: Jorvik City Plaza
 
Dla konia:
 
Uzda: Jorvik City Plaza
 
Siodło: Jorvik City Plaza
 
Owijki: Srebrna Polana
 
Czaprak: Jorvik City Plaza
 
Ozdoba grzywy: Jorvik City Plaza
 
Ozdoba ogona: Jorvik City Plaza
 
***
Jak zwykle, oceńcie strój w skali 1-10
Bardzo proszę pozostawić jakiś komentarz, obojętnie jaki, bo ostatnio 'aktywność' spadła, z czego jest mi bardzo przykro ;( Zróbcie mi miły prezent na Wielkanoc i wykażcie się aktywnością!
Wesołych Świąt kochani <3
 


4 komentarze:

  1. Wzajemnie! Strój jest megaa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem. xd
    ~Samantha Eveningstone.

    OdpowiedzUsuń
  3. kELLY PRZEPRASZAM ZA REKLAMĘ , WYBACZYSZ? >.< ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale mam nadzieję, że takie przykre sytuacje, jak ta na blogu Char i Magdy już więcej nie będą miały miejsca ;)

      Usuń