piątek, 11 marca 2016

#1 Top Horse cz.2

Witajcie!
Jako iż mam chwilę czasu, postanowiłąm napisać dla Was kolejny post z serii 'Top Horse'.Dzisiaj pora na część drugą z rodzinki kuców islandzkich.Poprzednim Top Horsem został... islland nr 3, czyli myszaty konik :D Mi osobiście od początku nie przypadł do gustu, ale najgorszy znowu nie jest :D
No więc tak, jak już wspomniałam dzisiaj kolejne 3 kuce islandzkie:



 
 
Mi osobiście najbardziej podoba się 1 i mam zamiar go kupić, gdy tylko uda mi się wytrenować wszystkie koniki :D A który według Was powinien zostać Top Horsem?
Ściskam
 
 
 

4 komentarze:

  1. Moje miejsca :

    nr.1 (Choć zaraz po dodaniu mi sie nie podobał) msc 1
    nr.2 2 msc
    nr. 3 3 msc XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem powinno być:
    1.(twoja) "3"
    2. "1"
    3. "2"

    xdd
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardziej przypadł do gustu kucyk nr 3 ^^ Mam nawet kupionego i wytrenowanego tego kucysia ❤

    OdpowiedzUsuń