piątek, 19 lutego 2016

#1 Top Horse cz.1

Heja
Akurat mam chwilkę, aby napisać posta :D Ten post postanowiłam poświęcić nowej serii, dokładniej 'Top Horse'.Już tłumaczę, o co chodzi.Otóż w każdym takim poście przedstawiała będę trzy konie z danej rasy, a Waszym zadaniem będzie wybranie najlepszego/najładniejszego według Was :D
Top Horse zwykle będzie dzieliło się na dwie części, gdyż w jednej 'nie zmieszczą się' wszystkie koniki z danej rasy :")
Nie mogłam się powstrzymać, by pierwszy post z tej serii poświęcić kucom islandzkim, więc oto one :D



 
Mi osobiście najbardziej podoba się island numer 2, a Wam?
Mam nadzieję, że nowa seria się Wam spodoba :D

4 komentarze:

  1. Numer 3 naj , później 2 , a na 3 miejscu nr 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwójeczka i trójeczka. B]

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. dwa
    Trochę skopiowane od Kate Rainpaw (ale co tam) Każdy może robić co chcę

    OdpowiedzUsuń
  4. Trójka (nwm czemu kupiłam dwójkę).

    OdpowiedzUsuń