piątek, 12 lutego 2016

Stajnia na Farmie Unfortunate Dews (?!)

Hejka wszystkim
Ostatnio biorąc podwózkę na Farmę Unfortunate Dews zauważyłam, że obok niej stoi stajnia
 
 
Stajnia ta jest pusta, co widać na zdjęciu xD Nie wiem tylko, czy była tu już wcześniej, czy została dodana niedawno ;< Być może kiedyś zobaczymy tu jakieś konie?Może będą to te wyczekiwane i domniemane mustangi?Czy może rodzina Dew wróci i będziemy musieli budować reputację, tak jak u Kallters'ów, aby uzyskać możliwość kupna jednego z ich koni?Nie mam pojęcia.Co Wy o tym sądzicie?


4 komentarze:

  1. Raczej wątpie że tu coś będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ó... Czekam na dalszy postęp sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Weszłam na bloga przypadkiem i bardzo mnie on zaciekawił!
    Ogólnie mam nadzieję, że będzie coś takiego. Takie urozmaicenie :D Budowanie reputacji, no no, masz pomysły!

    OdpowiedzUsuń