piątek, 30 grudnia 2016

Rajd bobkowy w RMC

Hejka :)
Wybaczcie za ostatni brak postów, ale nie miałam weny; Święta - no cóż, wolałam je spędzić z rodziną a nie przy laptopie :)
Z racji tego, że nie mam za bardzo o czym pisać opiszę dzisiejszy rajd w RMC :D
Był to bobkowy rajd na zakończenie roku 2016.Po zbiórce w Moorland wyruszyłyśmy na naszych startowcach w podróż przez zaśnieżone okolice w Jorvik.Po ognisku i pikniku spotkanie zakończyłyśmy zdjęciami w Stajni Złotych Liści.
 
 

 
Dziękuję Wam dziewczyny jeszcze raz za to wspaniałe spotkanie
Do następnego kochani :")
 


5 komentarzy:

  1. To było przepiękne kc was Reniferki zostanę u was na dłużej <3333 Było mega nie straciałam ani chwili ani sekundy pomimo iż mam do zmontowania 2 filmiki ;d
    Mam nadzieję, że takich spotkań będzie więcej kckckckc
    ~Amusia

    OdpowiedzUsuń
  2. No nieźle, rajd Bobków XD Szkoda, że mnie ominął. ;-;

    OdpowiedzUsuń