czwartek, 8 grudnia 2016

Nowy serwer - Sunbeam Meadow i... Rainbow River?Funkcja 'Zaproś przyjaciela'

Hejka :)
Wczoraj, ze względu na przepełnienie naszych polskich serwerów został dodany nowy - Sunbeam Meadow.Myślę, że to dlatego, aby każdy miał możliwość poznania nowego terenu i nie musiał obawiać się, że na jego serwerze zabraknie miejsca :)
 
 
Serwer ten nie ma jeszcze swojej 'specjalnej' ikonki, może zespół doda jakąś w najbliższym czasie, a może poprosi nas o pomoc?
Cóż, jeżeli chodzi o zmianę serwera - radzę Wam się dobrze zastanowić, zanim to zrobicie, bo możecie nie mieć możliwości powrotu na poprzedni ;)
Jednak sprawdzając ikonkę nowego serwera zobaczyłam to:
 
 
Spójrzcie na dół strony - widoczny jest tam niewyraźnie piąty polski serwer co wywnioskować można po napisie 'SSO-EU-PL-05'.Po najechaniu kursorem na niego widzimy napis 'COMING SOON'.Tak więc, myślę, że niedługo spodziewać możemy się 5 polskiego serwera o uroczej nazwie - Rainbow River!
Co tu dużo mówić - polskie SSO nam się rozwija, graczy przybywa, a dzisiaj dodana została nowa funkcja - 'Zaproś przyjaciela' - tylko w Polsce!Polega ona na tym, że zapraszamy jakąś osobę do gry w Star Stable , która nigdy w nią nie grała wysyłając jej linka.Następnie, w zależności od tego, jaki poziom osiągnie nasz przyjaciel, dostajemy różne upominki; otrzymuje je także nasz znajomy.Zaprosić można maksymalnie 3 znajomych, a spis upominków można znaleźć w zakładce 'Zaproś przyjaciela' po zalogowaniu się na swoje konto.
 
 
Ta żabka jest taka urocza!Jednak... nie mam żadnego znajomego, którego mogłabym zaprosić do gry - będąc w 2 klasie gimnazjum trudno o kogoś takiego, kto chciałby poświęcać swój wolny czas, którego mamy tak mało (szczególnie w naszej szkole) na jakąś tam 'gierkę'.No cóż - takie życie xd Ta funkcja jest według mnie bardzo fajna, ale Zespół SSO nie uchroni się od multikont, choćby się bardzo starał, między innymi z takiego powodu, który opisałam przed momentem.
 
Dajcie mi znać w komentarzach, czy takie posty przybliżające nowe funkcje w grze się Wam podobają, no i oczywiście co sądzicie o serwerach i 'Zaproś przyjaciela' :)
Do następnego kochani^^


5 komentarzy:

  1. wiesz, że lasek, cicho i miodek jest na fulla D: Na szczęście jestem na cichu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaczaj ze mną D: Pajan nie ma na sso czekam i czekam i nie ma D: A miałam do was przyjść C:
      Mam nadzieję, że jak się uda to przyjmiecie do klb nową osóbkę C:

      Usuń
  2. A umawiałaś się już z Julką?Bo tak ją 'złapać' to raczej trudno xd Możesz napisać do niej na fb i zapytać, poza tym klub ma listę oczekujących, swoje zgłoszenie można przesłać na klubowego tumblr'a :D (jeżeli tego wcześniej nie zrobiłaś)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy tylko ja tak mam, czy tak to już jest ustalone, ale dwie moje koleżanki, które zaprosiłam osiągnęły 4 poziom. One obydwie dostały nagrody (150 sc), jednak ja dostałam tylko za tą pierwszą ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nikogo nie zapraszałam, ale należy pamiętać że jest to nowa funkcja, wiec błędy są niestety nieuniknione ;//

      Usuń