poniedziałek, 5 grudnia 2016

19lvl!

Witam ponownie xd
Postanowiłam dzisiejszy post rozbić na dwa krótsze, no bo czemu nie ;p
Wczoraj, dzięki zadaniom świątecznym (które uwielbiam, mimo że co roku są takie same) udało mi się wbić tak upragniony przeze mnie 19 poziom :D Oczywiście jestem świadoma, że duża część graczy ma już ponad połowę 'paska' do poziomu 20, ale ja na tym koncie gram niecałe 2 lata z przerwą, więc to chyba zrozumiałe :D
 
 
Przy wbiciu 18lvl'a, jak i 19 zastanawiałam się czy nie jest to ostatni wbity przeze mnie poziom w tej grze, no bo kto wie kiedy ta gra mi się znudzi?Jednak wydaje mi się, że nieprędko :D
Jest to dla mnie sposób na odstresowanie się po szkole, a także spędzanie wolnego czasu z klubem, który pozdrawiam :D (RMC, jesteście najlepsze <3)
Miłego wieczoru :)

3 komentarze: