poniedziałek, 23 stycznia 2017

Wypadałoby coś napisać w 2017

No witam :)
Jak w temacie, no troszkę mnie nie było.Nieobecność spowodowana szkołą, wiecie koniec semestru i testy... na szczęście już po nich ale nie zmienia to faktu, że czasu na Star Stable coraz mniej, a co za tym idzie również i na bloga niestety :(
No nie wiem co mogłabym w tym poście jeszcze napisać więc dodam jakieś śmieszne zdjęcie XD
 
 
Jak widać zakupiłam nowego konika - kobyłkę o imieniu Wildpower aka Latte :)
Planuję jeszcze zakup tarancika, który podbił serca większości graczy, w tym moje, no ale - najlepsze na koniec, więc postanowiłam kupić najpierw tego i go wytrenować, a później taranta ;")
\Co chcielibyście zobaczyć na tym blogu?W sumie mogłabym reaktywować jakąś serię, max dwie... no ale to Wy zdecydujcie którą :) Poniżej spis serii, które niegdyś ukazywały się na blogu:
1.Strój tygodnia
2.Zagadka tygodnia
3.Top horse (czy jakoś tak xd)
4.Hot topic (1 post ale cii)
+ mogłabym wytężyć nieco mózgownicę i wymyślić jakąś inną serię, ale wątpię w to gdyż na wielu blogach ukazuje się już tyle serii, że chyba nie stworzyłabym już nic kreatywnego ;\
Na koniec tego (jakże trzymającego się kupy xd) posta dodam, że niestety mój czas jest ograniczony przez szkołę, także więcej jak 2-3 postów tygodniowo się nie spodziewajcie :|
Piszcie w komentarzach, które serie chcielibyście tu jeszcze zobaczyć no i do następnego! <3
 


11 komentarzy:

  1. Ja bym chciała zobaczyć Zagadkę tygodnia i Hot topic xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hot topic mógłby się ukazać co jakiś czas, może nie jako seria, tylko wtedy kiedy pojawiłby się naprawdę ciekawy temat, który chciałabym poruszyć :D

      Usuń
  2. Zagadka tygodnia była spoko serią. ^u^
    I wgl, to 2-3 posty na tydzień to sporo. o.0

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zobaczyć "Zagadkę tygodnia"! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagadka tygodnia :* poza tym możesz dodać jakaś nowa serię nam , jak coś wymyśli to napisze :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, myślę ale no jakoś nic ciekawego mi do głowy nie przychodzi ;\

      Usuń
    2. Może top 5 najpopularniejszych koni w Sso?

      Usuń