czwartek, 21 stycznia 2016

'Podziwiana' w Kręgu Błyskawicy i 'Lubiana' w Wewnętrznym Kręgu Błyskawicy

Dobry wieczór!
Wreszcie znalazłam czas, żeby coś napisać :D
Jak tytuł posta wskazuje, chciałam Wam oznajmić, że niedawno (jakiś czas temu, ale co tam xD) wbiłam reputację w Kręgu Błyskawicy, co dało mi możliwość zrobienia zadań związanych z głównym wątkiem gry.Przyznam, że były ciekawe, mimo, iż nie wydarzyło się nic 'dużego'.Jednak na to właśnie czekamy, prawda? Wbiłam też niedługo potem 'Lubianą' w Wewnętrznym Kręgu Błyskawicy.Pozostałą część reputacji prawdopodobnie będziemy wbijać przez treningi, o których mówiła Alex.
 


 
Swoją drogą, ciekawe, jak będą wyglądały te treningi Wewnętrznego Kręgu Błyskawicy, c'nie?
A Wy co o tym sądzicie?Zrobiliście już najnowsze zadania związane z głównym wątkiem gry?
Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach^^
Dobranoc ;")


5 komentarzy:

  1. Zrobiłam dawno :D Były super , tylko szkoda , że krótkie :D (WOWWOOWOW 6 MIN PO DODANIU POSTA TO NAPISAŁAM ŁAPKA W GÓRE DLA MNIE XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. komu mam oddać tą repkę ??:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanko. Bo tę reputację w kręgu błyskawicy zdobywa się za zamykanie szczelin, tak? Ja zamknęłam jakieś i w ogóle nie mam nowych :c

    OdpowiedzUsuń