piątek, 8 stycznia 2016

Podziwiana u Sunfieldów

Hej
No i mamy piąteczek znów ;D Znając życie pewnie weekend szybko zleci, ale miejmy nadzieję, że nie ;) Jak w temacie - zabrałam się ostro za reputację.Kiedy wbiłam wreszcie tą 'Podziwianą' u Sunfielów odetchnęłam z ulgą - w końcu koniec ganiania za tymi kurczakami xD
 
 
A tak przy okazji (miał być o tym osobny post, ale...nie wyszło):wbiłam też 'Podziwianą' u Bjorna i Aghnety, a także na Tragu Koni, w Winnicy... trochę się tego na zbierało xD
P.S.:Spodziewajcie się nie długo zakładki ze Szczelinami Pandorycznymi, a także z łowieniem w GHV.Miejcie oczy szeroko otwarte, bo będzie jeszcze jedna ekstra zakładka, coś całkiem nowego (podpowiadam, że NIE będą to kamienie runiczne).
Miłego wieczoru kochani


3 komentarze:

  1. Gratulacje :D Jak dobrze, że tez wbiłam podziwianą i nie muszę już gonić tych kurczaków xD
    Pozdrawiam,
    Fiona Papasmith
    Zapraszam na mojego bloga:
    starstablezfiona.blogspot.com
    PS. Liczę na koma :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeej!
    Jestem Sara.
    Masz świetnego bloga, postaram się go obserwować. Jest pięknie dopracowany ich warty uwagi innych.
    Dlatego polecam go na moim blogu.
    Starstable-Sara.blogspot.com

    ♥ ♥ ♥ Sara ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa ;) To bardzo motywuje ♥

      Usuń