sobota, 2 stycznia 2016

15 lvl Angie ♥

Dobry wieczór kochani ♥ ♥ ♥
Jak tam po Sylwestrze?Ponieważ nie miałam czasu życzyć Wam wszystkiego najlepszego z okazji Nowego Roku, zrobię to teraz ;) Więc życzę Wam wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń i duuużo SC i nowych koni w Star Stable w tym Nowym 2016 Roku!Przechodząc do tematu posta: ostatnio zabrałam się za treningi wraz z bratem xD Efektem tego jest 15 lvl Angie :D

Jeszcze 11 koni do wytrenowania ;_;
A Wam ile jeszcze zostało koni do wytrenowania?
Do jutra ;** :")


4 komentarze:

  1. Mi tylko jeden xD Ale skończył mi się sr, więc poczekam na 15lv Kucyka... Wzajemnie!
    ~Kremówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki ;D I nawzajem:)
    ~Fiona Papasmith
    Zapraszam na mojego bloga:
    starstablezfiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi? Wszystkie! xD

    OdpowiedzUsuń