niedziela, 28 czerwca 2015

Wakacje i Strój tygodnia #2

Witajcie kochani w te pierwsze dni wakacji!<3
Tak bardzo się cieszę, że są wakacje <3
Oczywiście nadal myślę o konkursie ;]
Od razu uprzedzam, że na przełomie lipca i sierpnia mnie nie będzie, bo jadę na obóz konny na 10 dni, tak się cieszę^^
Ale przejdźmy do tematu posta :D
Z okazji wakacji przygotowałam dla Was taki wakacyjny look ;>
Kapelusz:Moorland
Sukienka:Jorvik City Plaza
Spodnie:Zadania
Buty:Zadania (chyba XD)
Siodło:Wyposażenie podstawowe
Pozostały ekwipunek:Jorvik City Plaza
Jak oceniacie tę propozycję w skali 1-10?
A Wy jakie macie plany na wakacje?
Piszcie w komentarzach^^

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie! 100% ŁADNIE! Kelly możemy się spotkać? Chciałam tak o z tobą spotkać i tak pogadać xD I jeszcze raz bardzo ładny look! :D
    Pozdrawiam
    Kremówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, kiedy, gdzie i o której?
      I dziękuję ;>

      Usuń
    2. Słuchaj, ja nie mam sr, wiec będzie w miejscu dla nie sr. Może jutro spotkajmy się? Mam nadzieję, że to jeszcze dziś przeczytasz! :D Jeszcze nwm o której, ale jak by co będę w SSO pewnie będę w fp. A jeśli chodzi o godzinę to raczej będę gdzieś blisko 12. Dokładne miejsce spotkania to punkt z kucykami. Myślę, że będziesz miała czas! ;D Pozdrawiam
      Kremówka

      Usuń
    3. Jednak nie będę o 12, bo robiłam z babcią takie zakupy (xD). Może będę gdzieś po 12-13. Raczej będę, a gdyby Cię nie było w punkcie z kucykami to już wychodzę (oczywiście poczekam 5-10 min! ;)), bo będę grała w Alicia online! :D
      Pozdrawiam
      Kremówka, czyli Pia Dragonfall

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że jest to jeden z look'ów, który mi się podoba, mimo iż jest różowy. :D Cóż na wakacje to najpierw do Zakopanego, a potem na Węgry. ^^ Jak wrócę to jadę półkolonie jeździecką bardzo blisko mojej miejscowości. <3
    Btw. Nominowałam Cię do LBA ;D - http://laylastarstable.blogspot.com/2015/06/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  3. 10% :D
    Bardzo fajny look ;)
    Zapraszam Cię na mojego bloga. Też piszę opowiadanie :)
    http://ilikesso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń