wtorek, 23 czerwca 2015

GHV, nowy koń:Midnightmist i przejażdżka z Cynamonem

Heejka kochani!<3
Przepraszam, że nie ostatnio nie pisałam, ale tyle się działo :D
W niedzielę odblokowała upragnione GHV *U* (Golden Hills Valley)
Potem kupiłam nowego konika ;>
Zgodnie z Waszymi radami - biało-karego Pinto ;')

 Wczoraj wybrałam się z Cynamonkiem na przejażdżkę po GHV ;]



 
Uwielbiam ten klimat w Dolinie Złotych Wzgórz *_*
A Wy lubicie klimat GHV?
A może wolicie klimat panujący w DUD lub UH?
Piszcie w komentarzach^^
 

12 komentarzy:

  1. Lubię każdy z tych klimatów
    u-u ja nie mam jeszcze GHV, a mam połowę 14lvl u-u
    P.S. jeśli możesz, to zajrzyj do mnie na bloga:
    starstablezjamie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha, jeszcze jedno: u kogo były zadania przed tymi z psem Techno?

      Usuń
    2. Jeśli dobrze pamiętam,to u Tyry z Winnicy (Centrum Jeździeckiego Srebrnej Polany)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam GHV i DUD! Jest tam fajny klimat! ^^ A kiedy dodasz kolejny rozdział tej opowieści? Wiesz, o co mi chodzi,prawda?
    Kremówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, o co chodzi, następny rozdział postaram się dodać jutro ;)

      Usuń
  3. Kelly, świetny blogeł!!!!!! A i śliczny arabek :)
    SSO jest fajne bo :
    -kiedy chcesz jesieni, jedziesz do GHV
    -chcesz zimy, jedziesz do DUD
    -chcesz lata lub wiosny, jeździsz po prostu po Jorvik :D

    Pozdrawiam wszystkich czytelników
    Ps:Kel, podaj swój poziom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 14 lvl, ponad połowę do 15 ;)
      I dziękuję ;>

      Usuń
  4. Lukniesz, dopiero zaczynam - starstableonline-gracecloudnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lukniesz, dopiero zaczynam - starstableonline-gracecloudnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja każdy klimat lubię ^.^ DUD , FP, GHV i wiele innych. Ale jakoś nie przepadam za okolicami winnicy :/

    OdpowiedzUsuń