poniedziałek, 4 lipca 2016

Wyjazd i pytania do Q&A

Witam.
Jako iż jutro wyjeżdżam na obóz, chciałam poinformować Was, że przez ten czas nie będę dodawała żadnych postów (5-14 lipca).Jeżeli chodzi o świętowanie rocznicy bloga, to postanowiłam, że zrobię Q&A i spotkanie lub rajd.Co do terminu rajdu, to ustalimy go po powrocie z obozu, a pytania do Q&A możecie zadawać pod tym postem :D
 
 
Jak widzicie, zakupiłam nowe cudeńko - Phantomshade aka Frank :D
Muszę przyznać, że bardzo przypadł mi do gustu ten anglik ;p
Dziś tak krótko, bo muszę się jeszcze spakować ^^
Do następnego i nie zapomnijcie o pytaniach do Q&A!

6 komentarzy:

  1. Okej, dobra. 10 dam radę
    1. Kiedy i jak zaczęłaś grać w SSO?
    2. Jaki jest twój ulubiony koń w stajni?
    3. Czy poznałaś w grze kogoś z kim utrzymujesz kontakt "na żywo"?
    4. Jakie są twoje marzenia i propozycja do udoskonalenia gry?
    5. Czemu zdecydowałaś się założyć bloga?
    6. Czy spotkała cię kiedyś jakaś zabawna historia związana z SSO, jaka?
    7. Czy utożsamiasz się ze swoją bohaterką, zdarza ci się np. ubierać jak ona?
    8. Do ilu i jakich klubów należałaś w swojej ssowej "karierze"?
    9. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś?
    10. Jakie są twoje plany i marzenia na przyszłość?

    Czekam na rajd i na pewno się pojawię! Frank śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oky, no to czas na pytania:
    1. Twoja ulubiobna aktualizacja?
    2. Masz jakiegoś zwierzaka, jak tak jak ma na imię?
    3. Gdybyś miała konia w realu jak miałby na imię, dlaczego?
    4. Anglik VS Island?
    5. Karusek VS Siwek?
    6. Chciałabyś mieć kiedyś w dalekiej przyszłości owce?
    7. ^•^
    8. Knedle VS Kluski śląskie?
    9. Bratek VS Storczyk?
    10. Na imię Ci...?

    Mam nadzieję, że pytania Ci sję spodobały. ^^
    U siebie także miałam zrobić Q&A, ale chyba wymyślę podobną zabawę. *-*

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wyjazdu! ❤
    Ja mam siwego anglika, ale Twój Frank też mi się podoba :)
    1.Jaką rasę konia, chciałabyś aby dodano?
    2.Jeździsz konno? Jeśli tak,to ile?
    3.Island czy AQH?
    4.Jakie jest Twoje ulubione miejsce.w całym Jorvik?
    5.Epona czy Półwysep Południowego Kopyta?
    6.Czy chciałabyś w grze :
    -Kantary
    -Derki
    -Zamykane boksy?
    7.Valedale czy Fort Pinta?
    8.Co częściej robisz w SSO: trenujesz konie czy spotykasz się z koleżankami?
    9.Czy spotkałaś kiedyś w grze swojego popularnego gracza?
    10. Czy spotkałaś kiedy Game Master Lovisę?
    11.Czy chciałabyś się inaczej nazywać w grze?
    12.Jaką postać w grze lubisz najbardziej?
    13.Alex vs Linda vs Lisa vs Anna.
    14.W grze:Halloween czy Wielkanoc?
    Sobótka czy Boże Narodzenie?
    15.Ile masz medali za Cs 'y?
    16.Jaka postać w grze najbardziej cię interesuje?
    17.Czy chciałbyś być YouTuberką?
    18.Byłaś kiedyś na Cavaliadzie?
    19.DZW czy DUD?
    20.Jak było na wyjeździe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sara, też miałam się skusić na kupno siwego Anglika, ale czekam na odnowione Fryzy. *-*

      ~ Roseleq

      Usuń
  4. 1. Co Cię najbardziej irytuje w sso?
    2. Twoje największe marzenie?
    3. Ulubiona książka?
    4. Ulubiony film?
    5. Kto lub co zachęciło Cię do blogowania?
    6. Co chciałabyś udoskonalić w grze?
    7. Co najbardziej Ci się podoba w sso?
    8. Spotkalaś kiedyś Panią Ole lub Mel?
    9. Jaka rasa konia najbardziej Ci się podoba?
    10. Jesteś SŁODYCZOŻERCĄ xD?
    11. Kim chciałabyś być w przyszłości
    12. Masz jakąś pasję?
    13. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
    OMG, ale się napracowałam xD, ale przecież 13 to nieszczęśliwa liczba... trzeba jeszcze coś wymyślić... O! Wiem!
    14. Czy nadal lubisz swoją nazwę w grze (o ile ją lubilaś bo mi się kiedyś moja podobała, później przestała mi się podobać, a teraz znowu ją lubię xD)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem zbyt dobra w zadawaniu pytań, no ale niech będzie:

    1.Kiedy zaczęłaś grać w sso?
    2. Dlaczego?
    3.Ktoś Cię zachęcił?
    4. Jeśli tak, to kto?
    5. Co początkowo myślałaś o tej grze?
    6. Co najbardziej Ci się w niej podoba?
    7. Co zmieniła ona w Twoim życiu?
    8. Dodałaś ją do swojej rutyny?
    9. Grasz w nią regularnie, czy z przerwami?

    Mój blog o SSO-klik!

    OdpowiedzUsuń