niedziela, 3 lipca 2016

Spotkanie z Melanie Beegren

Hej!
Parę dni temu spotkałam w grze Melanie Beegren.Spędziłyśmy bardzo miło chwilę czasu, a potem niestety musiałam wracać do treningu ;|
Zrobiłam kilka zdjęć, którymi chciałam się z Wami podzielić ;)
 



 
Miałam tego posta wstawić wcześniej, no ale cóż ;x
W każdym bądź razie było bardzo miło C;
Może chcielibyście jakieś spotkanie/rajd?Początkiem czerwca cichutko minęła rocznica bloga, a konkurs był wcześniej, więc może coś takiego?Czy wolelibyście raczej Q&A?
Wybór pozostawiam Wam i mam jeszcze prośbę: jeżeli widzicie tego posta, to komentujcie, bo widzę, że posty wyświetla trochę osób, a w miejscu na komentarze wieje pustką ;<
Do zobaczenia ;')

3 komentarze:

  1. Trochę wstyd się przyznać, ale nie kojarzę Melanie Beegren. :c
    W sumie fajnie byłoby zorganizować Q & A, przynajmniej ja bym wolała tą opcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Selena, nie jesteś sama. Też jej nie kojarzę... xD
      Także wolałabym Q&A, ale decyzja należy do Kel, więc czekam na wynik. c:

      ~ Roseleq

      Usuń
  2. Spoko nie musicie mnie kojarzyć XD. Nom fajnie było mam nadzieje że się jeszcze nie raz spotkamy :D no fajnie było by zrobić " Q&A" i spotkanie . Do zobaczenia!/Melon

    OdpowiedzUsuń