sobota, 7 kwietnia 2018

Kolejny powrót?

Witajcie.
W sumie to nie wiem, od czego by tu zacząć, tyle się działo przez ten czas kiedy mnie tu nie było. 
W Star Stable gram dość regularnie. Jednak nie tak często jak bym chciała - w roku szkolnym bardzo trudno jest mi znaleźć czas na grę, nie mówiąc już o blogu. Wiele razy już zastanawiałam się, czy jest sens go dalej prowadzić - i dalej nie wiem. Aktualnie wielkimi krokami zbliża się egzamin gimnazjalny, do którego wypadałoby się przygotować, a do tego jeszcze bieżące kartkówki, sprawdziany, masa zadań domowych. Z utęsknieniem czekam już na wakacje, jak pewnie większość z Was. No właśnie - wakacje. Wydawałoby się, że to idealny czas na prowadzenie bloga, dużo czasu na wszystko i tak dalej. Jednak chyba nie dla mnie, zwykle podczas wakacji wyjeżdżam kilka razy i w sumie nie ma mnie w domu prawie pół wakacji. Najlepszym tego potwierdzeniem jest to, że podczas ostatnich nie wstawiłam tu nic. No ale dobrze, dość już tych przygnębiających refleksji. Jeżeli mam tu wrócić, odświeżyć bloga i coś pisać od czasu do czasu potrzebuję motywacji - a najlepszą jesteście Wy! Wasze komentarze, sugestie i uwagi dają olbrzymiego kopa do działania, uwierzcie :D
Mam jeszcze w zanadrzu drugą część memów, którą miałam wstawić (jednak nie doszło to nigdy do skutku ;_;), więc spodziewajcie się jej na dniach. W wolnej chwili pomyślę też o Zagadce tygodnia, bo wiem, że ta seria Wam się podobała. Ostatnio dość często lubię sobie wysnuwać jakieś teorie na różne tematy związane z SSO, więc być może kiedyś jakaś się tu zjawi, ale nie obiecuję, póki co -  dajcie znać, jaki temat by Was najbardziej interesował.
 
 
Mam nadzieję, że tym razem uda mi się już na stałe powrócić do w miarę regularnego blogowania. Tymczasem żegnam się z Wami i życzę miłego weekendu :D


6 komentarzy:

  1. Piąteczka! Egzaminy końcowe są najgorsze, w szczególności, ze to wstrętne pożeracze czasu. Rozumiem Twój problem jak najbardziej, bo mnie też dręczy. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :( Miejmy nadzieję, że po egzaminach dadzą nam trochę odpocząć

      Usuń
  2. Czekam na memy jak i teorie, i wszystkie inne posty z twojej strony! Wciąż tu żyję i cicho czekam na ciebie. Wielkie powodzenia na egzaminie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaa dawno mnie tu nie było. Ciągle się zastanawiałam gdzie Ty i w końcu postanowiłam dzisiaj zerknąć. Co się okazuje? Wróciła nasza Kelly (cii że to było 7 kwietnia haha)
    A tak wgl to powodzenia na egzaminach, ja dopiero za rok piszę :'D

    OdpowiedzUsuń