środa, 19 kwietnia 2017

Fabuła powraca: Uratujmy Justina |DZIEŃ 1

Hejo :)
Od razu mówię, że post zawiera SPOJLERY!
Dzisiaj w końcu doczekaliśmy się zadań związanych z głównym wątkiem gry.Dzień pierwszy to spotkanie z Alex, Lindą oraz Lisą, planowanie oraz "pożyczenie sobie " jednej z barek Dark Core w celu dostania się na platformę wiertniczą.Ale, ale, zaraz!Wszystko, co widzieliśmy na teaser's zapowiadających zadania z fabułą jeszcze przed nami!Mam pewne podejrzenia, ale nie będę ich może zdradzać, bo na na FB już roi się od spojlerów pochodzących od osób, które wykupiły nocowanie.Ja ich na szczęście nie widziałam, ale znajome z klubu tak ;/ Więc jeśli zrobiliście zadania z jutra, to nie spojlerujcie nimi na razie, bo psujecie tym zabawę osobom, które ich jeszcze nie skończyły :)
 
 

 
 Taki ogień wydobywa się z kociołka Pani Holdsworth po ugotowaniu mikstury ;o
 
 
Lisa na koniec ostrzegła nas przed węszącymi pracownikami Dark Core - i w tej kwestii SSO się postarało i rzeczywiście możemy spotkać ich w nietypowych dla nich miejscach, jak np. Fort Pinta.Jednak spokojnie - na razie są nieszkodliwi :D

 
W questach pojawia się również mama Alex, po ukończeniu zadań z pierwszego dnia nadal znajduje się na wybiegu Marley'a
 
Który moment podobał się Wam najbardziej?Mi chyba obrona barki, było ciekawie ;p
To tyle na dziś, miłego dnia!


1 komentarz:

  1. CHCESZ STAR RIDER BYĆ? ZNALAZŁAM HACK DO SSO http://dlagier.com/starstable/ TUTAJ JEST (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń