wtorek, 3 maja 2016

Wyniki konkursu!

Cześć wszystkim!
Dziś czas na wyniki konkursu.Przypominam, że był on losowy.Pierwszy numerek wygrywa nagrodę główną - 1000 SC i jest to numerek...
-
-
-
-
-
-
-
27!
Czyli Rose Queenhall :D
Gratuluję i proszę o zgłoszenie się na moją pocztę: kellymistgarden@gmail.com w sprawie odbioru nagrody ;')
 
Drugim zwycięzcą, który wygrywa 200 SC zostaje numerek...
-
-
-
-
-
-
-
11!
Czyli Zelda Orangegren ;)
Również gratuluję i proszę o zgłoszenie  się na moją pocztę: kellymistgarden@gmail.com w sprawie odbioru nagrody ;')
 

 
Zwycięzcom jeszcze raz gratuluję, a wszystkim innym dziękuję za udział w zabawie!
+
Przypominam wygranym, że nagroda zostanie przekazana w najbliższe double, ale zgłaszać mogą się już teraz po informacje co i jak ;)
Do zobaczenia kochani ;>


10 komentarzy:

  1. Gratulacje! A ja down się nie zgłosiłam... xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, Kelly zrobisz jeszcze kiedyś taki konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  3. O MATULU? WYGRAŁAM? Dziękuję losie! Nie spodziewałam się zupełnie! To moja pierwsza wygrana, a w konkursach biore udzial chyba od dwóch lat! O jejku. Czuję się tak wspaniale!

    ~ Rose Queenhall
    awesome-starstable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie, to trochę niesprawiedliwe. Losowanie powinno być nagrywane, bo kilka razy mogłaś losować... Gratulacje ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie smuć się, na pewno mówisz tak tylko dlatego, że nie wygrałaś. Następnym razem też wygrasz. Ja biorę udział w konkursach 2 lata i wreszcie mi się poszczęściło. c:

      ~ Rose Queenhall
      awesome-starstable.blogspot.com

      Usuń
  5. Gratuluję wszystkim i dziękuję za zabawę :D
    Tak przy okazji, kel mam szanse na bycie w polecanych? :D z góry dziękuje za odpowiedź ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko jakbyś mogła podesłać mi link? ;)

      Usuń
  6. Kel, wysłałam Ci już dawno maila, mogłabyś odpowiedzieć? Z góry dziękuję. ^^

    ~ Rose Queenhall
    awesome-starstable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już odpowiadam, ostatnio na wszystko mi czasu brakuje ;-;

      Usuń